Erdei iskolában voltunk

2009.06.04 12:06

Az eperföldi iskola 5. és 6. osztályos tanulói erdei iskolában voltak Révfülöpön, május 11-14-ig.

Izgalommal készültünk, mert eddig még ilyen oktatási formában nem vettünk részt.

erdeiiskola_490

Hétfőn reggel 7 órakor gyülekeztünk az iskola előtt, majd búcsúzkodás után körülbelül fél 8-kor indultunk. Útközben kétszer álltunk meg, és így fél 12-re érkeztünk meg a szálláshelyünkre.

A szállásunk nagyon szép volt, minden szobához külön fürdőszoba tartozott, aminek örültünk is nagyon. Tamás bácsi és Marika néni gyorsan elkészítette a szobabeosztást, és elfoglalhattuk a helyünket. 12.30-kor már jóízűen ebédeltünk.

Rövid pihenő után indultunk strandolni. Gyönyörű volt az idő, aki nem akart fürdeni, az a parton különböző labdajátékot játszhatott. Vacsora előtt még tanultunk egy kicsit, részletesen megbeszéltük a tábor napi programjait. Este pedig felsétáltunk a Fülöp-hegyi kilátóhoz, amely 270 méter magasan volt. Így telt el az első napunk, kellemesen elfáradva tértünk nyugovóra 22 óra körül.

A következő 3 napban nemcsak a Balaton-felvidéki Nemzeti Parkot ismertük meg egy kicsit, hanem a Káli-medencét is.

Jártunk Salföldön, itt lovagolhatott is, aki akart. Játszottunk az ecséri romoknál. Megcsodálhattuk a kőtengert Szentbékkállánál, felmásztunk a Hegyestűnél a bazaltoszlopok tetejére, ahonnan szinte az egész Balatont láthattuk.

Megtekinthettük Theodóra császárnő kedvenc ásványvizének forrását.

Az idő kegyes volt hozzánk, mert csak éjszaka esett az eső, egy gyalogtúránk maradt el, amit néhányan nem is nagyon sirattunk. Helyette Vókó Laci bácsi tartott nekünk vetítéssel egybekötött előadást.

Azért, hogy ne felejtsük el, hogy az otthon maradt társaink tanulnak, mi is tanultunk. Csak másképpen, volt csoportmunka, vetélkedő, térképolvasás és még sok minden! Esténként meg rókavadászat, ping-pong, röplabda vagy foci.

Kellemesen elfáradva érkeztünk meg csütörtökön este.

Köszönettel tartozunk az erdei iskola megszervezéséért Balogh Tamás és Borbély Mária osztályfőnökeinknek, és a MiÚjság hirdető havilapnak, az Oktatási Bizottságnak és iskolánk alapítványának, akiktől anyagi segítséget kaptunk.